Bekijk hier onze publicaties en downloads

Publicaties

2022

Douma, I., de Boer, A., Minnaert, A., & Grietens, H. (2022). The I of students with ID or SEBD: A systematic literature review of the self-concept of students with ID or SEBD. Educational Research Review36. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2022.100449

2021

de Boer, A., & Tenback, C. (2021). Op naar geïntegreerde onderwijsvoorzieningen: Tweede tussenrapportage over het beleids- en praktijkonderzoek. Rijksuniversiteit Groningen.

Overige downloads behorend bij het onderzoek zijn te vinden via:
https://www.nro.nl/onderzoeksprojecten/geintegreerde-onderwijsvoorzieningen

2019 / 2020

Bijstra, J. O., de Boer, A. A., & van der Hoeven, J. (2020). Effectief handelen bij externaliserend leerlinggedrag. Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk59(4), 182-194.

Bijstra, J., de Boer, A., Emans, B., van der Hoeven, J., Tenback, C., & Wally, T. (2019). Lastige leerlingen. Kind en Adolescent Praktijk, 21-24.

Bijstra, J., Boer, de, A., Emans, B., van der Hoeven, J., Post, W., Tenback, C., & Wally, T. (2019). Een praktijkonderzoek naar effectief handelen bij externaliserend leerlinggedrag: Eindrapportage. Groningen: RENN4.

Downloads